sâmbătă, 24 martie 2007

Din ciclul "azi a fost o zi dureroasa"

“Draga Mihaela,

Probabil ca te inrebi de ce iti scriu aceasta “scrisoare” sau ce m-a apucat… ma apuca la ore fixe. Chiar rad la ore fixe… eee, se mai intampla!
Acum un an nu stim nimic despre tine desi te vedeam de multe ori pe saptamana, ce sa mai zic de Vera pe care o uram ca eu vorbeam cu ea si ea nu ma auzea… parca vorbeam cu peretii.
Deci… in ultimele zile am descoperit alta Mihaela, nu cea depresiva care asculta NUMAI rock dur, ci o alta Mihaela mai dulce, care respecta parerile celor din jur, nu o Mihaela laudaroasa, ci o persoana alinata, precum o matza!
Cred ca Cosmin ne-a “apropiat”, de fapt problema Cosmin daca putem spune asa. Se zice ca la prieteni cautam ceea ce nu avem noi, ceva diferente. Pai, tu esti nebuna, si eu dupa cum m-a inebunit toata lumea nu sunt! Cum adica nu sunt?! Esti persoana care il cel mai scurt timp a ajuns sa ma cunoasca cel mai bine. Nu sunt ceea ce par, nu sunt chiar un lup in blana de oaie dar nu amestec scoala cu restul. Ce filozofic a sunat… scuze.
La Gotik a fost super, floricele, glume, chiar leg cateva cuvinte in limba voastra.
Nu stiu, dar acum (8 martie 2005/ 21:04) citesti jurnalul sau l-ai citit dar va fi super…
Sa-ti dau scrisoarea sau nu? Ma gandesc cum te porti maine.
Cam atat,”


Simo? Simo?.... simo?!... nu mai esti… nu cred ca ai vrea sa revezi scrisoarea asta, pentru ca ti-ai da seama cat ne-am schimbat. Acum 2 ani iti spuneam ca n-o sa ramanem vesnic prietene, si tu ai inceput sa urli la mine ca nu-I adevarat, ca noi suntem cu adevarat prietene. Poate ca totusi ar trebui sa vezi asta… adica, nici macar nu ne-am dat seama cum ne-am indepartat… we drift away like continents, we fall apart like clouds during the storm… nu e correct si nici cinstit, dar ne schimbam sin u mereu in ceea ce trebuie. Azi aveai bluza galbena cu “smile…”, bluza aia care imi aduce aminte de prietenia ta. Doar ca prietenia ta nu cred ca mai e si pentru mine…
Poate ca e mai bine asa… despartirea treptata n-a fost atat de dureroasa ca una brusca, brutala. Dar te rog, nu ma mai folosi ca pe “pretena de urgenta/rezerva”; imi ranesti sentimentele de care oricum nu-ti pasa.

Niciun comentariu: