luni, 7 decembrie 2009

This is how we ICEd Monteoru

Dupa cum spuneam, weekendul acesta am fost la ICE(Inner Circle of eeStec). Personal, din start a fost o experienta pentru care am sacrificat multe; cred ca mi-am nenorocit toata grupa din cauza ICE-ului de fapt(cei prezenti la sediu miercuri 2 dec stiu de ce). Dupa doua teste sambata la prima ora, am reusit sa ajung si eu exact cand incepea unul din training-uri, la 15:00. Ca sa nu incep sa mentionez punct cu punct fiecare moment din zi, o sa incerc sa fiu concisa. Programul a fost foarte incarcat, dar nu e ceva nou in privinta asta.
Cele 4 prezentari/cursuri/training-uri pe care le-am prins si eu au fost foarte interesante. Branding a avut un program genial, caci altfel nici nu se putea. Fund Raising a fost mai mult decat tare, avand in vedere ca majoritatea noastra, a "cursantilor", am stat pana la 1 noaptea atenti. Brother John a tinut un curs foarte bine structurat in conditiile cantitatii de informatii pe care a avut sa o prezinte. Fetele de asemenea au avut o prezentare interactiva si implicativa(daca exista cuvantul). Aici insa apar si niste dar-uri din punctul meu de vedere, insist, strict personal.
Unul dintre ele ar fi faptul ca duminica, desi training-urile au fost in continuare tari, lectorii nu au primit respectul cuvenit. Prin asta ma refer la faptul ca au avut sala jumatate goala, fapt ce se poate explica prin oboseala mare, dar totusi venisem si pentru sesiuni, nu doar pentru socializare. Ceea ce ma aduce la al doilea dar ridicat de carcotasa de mine; consider ca a fost din nou lipsa de respect fata de traineri sa se bea alcool in timpul prezentarilor lor. Reprezentam totusi o organizatie; toti am ramas macar cu faptul acesta fixat in minte. Fiecare dintre noi, intr-un cadru oficial(adica si un training, workshop, o sesiune de informare) suntem imaginea organizatiei in numele careia ne aflam acolo; un observator extern ar fi ramas masca sa vada asa ceva(eu una am ramas).
In alta ordine de idei, m-am simtit insa foarte bine. E vorba de atmosfera pe care o creeaza teen spirit-ul atat de prezent in noi. Desi picam din picioare din clipa in care am coborat din tren in Buzau, am stat treaza pana la 7:30 a doua zi. Si nu singura:)) Zic in sensul ca am dansat pana am facut febra musculara, am vorbit pana mi s-a inclestat gura, am baut cam putin ce-i drept, am ras cu lacrimi, am vibrat cu adevarat cu o parte din oamenii de acolo. Prin vibrat, va rog sa nu va ganditi la prostii(chiar nu e nicio conotatie de data asta); ma refer la faptul ca mi-am regasit o parte din principii si din hobby-uri la niste oameni pe care sper ca ii voi considera buni prieteni in curand.
A, uitasem la minusuri. Eu nu am avut prieten secret!:(( ati uitat sa ma bagati si pe mine din oficiu:(( Cu ocazia asta, mersi Hagi ca ai facut pe secret friend-ul meu. Si ca m-ai primit in camera. Dincolo de toate chestiile astea, a fost pentru prima data in mult timp cand am plecat bine dispusa de la un training(inca si unul aglomerat ca pe vremuri). Mai am de spus, inainte de incheiere, cateva chestii(atat imi mai aduc aminte acum); Adi, iti iubesc papucii ciufuliti! Si troller-u ala cu motive florale; genial! Si Carnu nu (cred ca) sforaie:)) Si Mitza, bai ce-as fi vrut sa vin cu voi sa-i speriem p'aia, da erau atatea scari de urcat. Bai, si ce-am uitat! Ii salut din oficiu pe toti oamenii care s-au simtit datori sa intre peste sedinta noastra de echipa de la 4:00 a.m(se stie din documentare, chiar, ca leii sunt mamifere foarte active noaptea). Si Indra, in sufletul meu am stat de fapt in camera:)) A, Ioana, cre ca ma las de FSP. Bai, si nu stiu, nu-mi mai vin acum in minte...
In incheierea mult asteptata(multumesc ca ati ajuns cu cititul pana aici), o sa va rog sa nu imi luati in nume de rau lucrurile mai dure pe care le-am zis, dar eu asa vad situatia. Multumim pentru timpul minunat asigurat atat board-ului cat si echipei organizatoare(in frunte cu Octav).

Be ICE-cool. From now on we're all EESTEC; a bigger, stronger, more enthuziastic one that before.(Scot dume formale acum)

4 comentarii:

Anonim spunea...

f kterink...:))imi pare bine ca ai ramas cu o impresie placuta desi trebuie sa recunosc au mai fost unele mici scapari dar sunt convins ca ati avut de unde invata si ice-urile pe care o sa le organizati voi o sa fie si mai smechere ;)
Octav

Alexandru Hagi spunea...

Sa ma bagi si pe mine in blogroll :P (si sa ma citesti zilnic, asa cum te citesc si eu :P) Merci anticipat secret friend

mitzu spunea...

ah, ar fi trebuit sa vii. era bezna si frig acolo si camere ciudate si foarte foarte creepy. mai ales ca erau si oglinzi prin baile alea dezafectate.. iar oglinzile noaptea sunt ewww. vezi chestii in ele, stii tu. amuzant oricum. : ) ) am iesit si pe acoperis. a fost f tare. poate data viitoare ne vei insoti in expeditii, who knows.. :D. ma bucur ca te-ai distrat si regret ca n-am stat mai mult la dans pe-acolo. aaa si inca ceva: e mitza cu U. : D

Ruby Page spunea...

@mitzu: speram ca nu e cu U; imi aduce aminte de o tipa mai ...speciala:))
@Alex Hagi: you k++ person:))
@octav: :D