luni, 7 decembrie 2009

Despre eeStec si nemurirea tineretii

Acum vreo 2 luni, cand nici nu intrasem bine in facultate, o prietena m-a intrebat daca m-am bagat la vreo studenteasca. Mai Simo, crezi ca mai am timp si de asta? Dar a insistat ca ar trebui sa ma bag la eeStec, ca fratele ei a fost acolo si ca e mult prea tare si mi-a umplut capul. Am zis bine, frate, treaca de la mine.

Am vanat un afis, orice afis cu eeStec, am primit si un biletel, am intrat pe site, m-am inscris si, bineinteles, am uitat. Dar mi-am adus aminte de ei pentru ca, din cand in cand, ma mai apuca sa fac lobby pentru diverse chestii. Si acum am facut lobby pentru eeStec, pentru faptul ca Ion, fratele Simonei, fusese p'aici si asa mult i-a placut ca pana si baby sister stie despre asta. Si asa am mai convins doi oameni sa se bage(mereu imi e urat sa fac o chestie singura); si asa au ajuns sa se inscrie on-line Indra si Sergiu. De mentionat ca totul se intampla in cursul de grafica, pe vremea cand nebunul inca lasa copiii cu laptopul la orele lui.

Acum, eu ma programasem pentru vineri(actiunea inca e plasata intr-o joi) dar imi dadusem seama ca nu prea pot sa ma duc vineri ca n-am ce face 2 ore intregi pana la interviul de grup. Nici ei doi nu stiau atat de multe detalii pe cat vroiau, si asa am ajuns cu totii in pauza la AN 010 sa mai cerem un detaliu, doua. Ei au fost convinsi, eu am aflat ca pot sa ma duc luni desi scrisesem vineri, si plus m-am ales cu o cafea si o prezentare promisa:))

Am trecut de interviul de grup(eu tot cred ca puteam sa ajung pana in oras de la avion), am trecut si de interviul individual(stiu frate, vorbesc mult) si am devenit aderent member. What the?... Bai, zic sincer ca nu mai intalnisem principiul unor astfel de recrutari; noi le faceam la modul "vino, da' numa' vino" deci toate etapele astea imi erau noi. M-am trezit aruncata intr-o echipa; am vrut dupa primu' task sa-i aliniez pe toti si sa-i impusc. Unde ai mai pomenit sa stabilesti un lucru in mod foarte explicit si dupa ce ai terminat sedinta sa nu mai tii cont de el?

Dar am trecut peste. am ales un proiect, am lucrat la el, am ajuns la concluzia ca am impus un proiect, am renuntat la el. Dar nu am renuntat la echipa; perioada de proba s-a incheiat, nu mai exista membrii aderenti, nu mai e nevoie de echipe bla bla. Noi insa mai avem un ultim task de dus la punct si o sa facem asta si o sa prezentam odata cu implementarea o adevarata echipa, desi am iesit graaav "din grafic"; facem asta pentru ca asta e standardul nostru. Foarte important in ONG-uri este ca avem standarde si principii. Ca paranteza, pana si voluntariatul sau activatul pentru CV este un principiu care poate sa stea la baza unor proiecte colosale la fel de bine cum sta, sa zicem, pentru ca vreau sa fac un bine, pentru ca daca nu fac ceva in domeniu asta atunci traiesc degeaba.

Paranteza fiind inchisa, urmeaza o postare despre ICE. Dar asta dupa ce ajung la scoala la cele doua laboratoare; probabil o scriu maine. Daca, zic daca nu uit.

P.S: Ca sa nu uit, cand am dat prima data pe la sediu am aflat ca big brother al pretenei mele e inca in eeStec; Sal'tari, Johnellu

Niciun comentariu: