vineri, 22 iunie 2007

"Dim: putin cam melodramatic :-))"

A venit si vacanta... adusa de vara... venita pe un val de caldura... Ploaia si canicula au jucat VARA la piatra-foarfeca-hartie si canicula a castigat asa ca urmatoarele trei luni eu voi muri. E funny cand incepi un post vineri seara si il termini luni dimineata:))
Ieri am cunoscut un sarpe; n-am inca poza pe care am facut-o cu ea(e o serpoaica) pe umeri. Ieri am cunoscut si rozatoarele si iepurii care,o data pe luna, ii alcatuiesc meniul. Partea asta n-a mai fost atat de amuzanta. La fel de putin amuzante au fost tarantulele( ce sa-i faci daca sunt arahnofoba). Te iubesc,dar aratam bine cu sarpele ala in jurul gatului,recunoaste. Gata, no more drama. Dar tot nu pot sa ma abtin de la a spune "te iubesc". O sa incerc...
Povesti de viata cu oameni de viata; numele deja nu mai conteaza. Te simti tentat sa ai incredere in mine; increderea asta e ca o boala, sunt mari sanse sa te omoare in final. De ce ai incredere in mine? Doar pentru ca sunt un copil? Sunt un copil, dar unul care a invatat de mult ca increderea e o boala cu transmitere sexuala, parenterala sau verticala. Te deschide catre lumea asta cruda si ipocrita care abia asteapta sa te calce in picioare si sa se dea mare dupa aceea ca a mai umilit un fraier increzator. Nu, nu gresesti daca ai incredere in mine; eu nu te voi trada niciodata tocmai pentru ca stiu cum e. Sper ca nici EL nu imi va trada mie increderea da, si mai important, sper ca eu ma voi ridica la asteptarile LUI.
"LA multi ani" si da, ce vorbesti cu mine ramane vorbit cu mine.
Imi pare rau pentru tine... sincer... Si nu e o compatimire ca toate alea de curtoazie pe care le adresam cu totii tuturor celor care,doar pentru ca ne cunosteau vag, se simteau datori sa se planga. Ai dreptate, e un om de nota 10. Da, mai mult ca sigur eu nu ma ridic la nivelul asteptarilor. Se mai intampla... Totusi, nu crezi ca ai renuntat cam usor si prea repede? Imi pare rau pentru tine pentru ca EA te va uri peste cativa ani, cand se va intreba de ce ai plecat. Sper sa nu se intample asa... pari un om ok si nu meriti; de fapt nimeni nu cred ca merita. Mie- frica,ai dreptate... NU pot sa prevad viitorul! Nu pot nici macar sa cred ca imi pare rau din acest motiv. Acum, ce-o fi o fi, dar ma intelegi sper... cred ca si tu ai vrea acum sa fi stiut ce se va intampla... Acum ca ai lasat ceva in urma...
Mi-e frica, dar il iubesc... Aici,acum... Nu pot sa garantez pentru viitor si ma simt vinovata... parca as cobi...
In alta ordine de idei, Ciucas here i come( cu putin noroc si mai putini turisti americani morti)...2 luni si eu nu voi fi aici...Si tu ma iubesti,stiu...

Niciun comentariu: