duminică, 3 iunie 2007

Despre alegeri(le mele)

Cand vine vorba de alegeri, nu exista alegeri bune sau rele; exista doar alegeri potrivite sau nepotrivite. Te raportezi la situatie,nu la dogma.
De exemplu, un subiect tabu: avortul. Esti pro sau contra, din motive mai mult sau mai putin logice sau personale. Nu auzi lumea in general vorbind despre avort; cre ca o singura cunostinta mi-a vorbit deschis despre asta. Am mai citit pe un blog, atacat la modu' grav pentru asta in toate comentariile. Am mai vorbit la SC, dar pana si acolo nu se mentineau total obiectivi, desi noi ca formatori de cunostinte ar trebui sa fim invatati cum sa fim obiectivi.
Cel mai bine iti dai seama ce pozitie trebuie sa adopti in clipa in care te lovesti de problema asta.Pana acum cateva zile am sustinut ca avortul e ceva la latitudinea fiecaruia,dar personal nu eram de acord din nici un punct de vedere. Revelatia a venit cam brusc si dureros, si parca imi pare rau ca mi-a luat atat de mult sa ma trezesc. Concret. Daca eu, la varsta mea , m-as trezi insarcinata(Duamneee feresteee!!!) n-as avea foarte multe optiuni. Ele ar suna cam asa:
1)pastrez copilu'. Asta presupune la randu' cuvenit alte doua variante. Una ar fi sa fiu sprijinita de prieten si/sau parinti si sa-mi vad de scoala si de viata, a doua fiind aia in care imi bag pwla in el de viitor si imbratisez cariera de mama singura
2)avortez. Fata in fata cu cuvantu' asta am avut io revelatia; as avorta. Pentru ca in felul acesta imi ofer si mie o noua sansa si,privind in viitor, o sa am ocazia sa fac ceva in viata pentru a le oferi ceva mai bun copiilor care vor veni la timpul potrivit.
Dati-mi in cap, da' asta e parerea mea. Dupa ani in care am blamat acest act, am ajuns sa le inteleg pe unele dintre acele femei. Ca altele prefera sa nu dea banii pe pastilutze si ca nu le place prezervativu', asta e partea doua(ramaneti la felatie daca va place atat de mult sexu' si nu vreti copii si nici sa va protejati).
Deja bat campiile patriei si o sa ma opresc(imi cam face pofta de-o tigara vorbaraia asta)

Niciun comentariu: