sâmbătă, 16 iunie 2007

(nu chiar) Singur pe lume...


Nu ma,n-am murit. Nu mai fiti atat de "ingrijorati" ca n-am mai prea intrat pe mess; viata nu e messenger, viata e cacat. Da, mi-am rezolvat cu brio problemele cu directoru' si nu,nu sunt certata cu ai mei.
S-a terminat scoala...Acum chiar nu prea mai am de ce sa ma agat pentru a face abstractie de mine insami. Am dat aseara peste o faza dintr-un post mai vechi de-al meu; scriam ca o sa incerc sa iubesc, ca am auzit ca e un sentiment chiar tare. DA, TE IUBESC. Dar intelege-ma ca nu sunt obisnuita; toata viata am invatat sa traiesc singura si sa nu imi impart nici macar sentimentele. Fac tot ce pot si totusi simt ca nu e suficient. Nu sunt un geniu, datorita tie mi-am dat seama ca imi lipseste originalitatea si ca nu excelez in nimic. Tot ce pot sa fac e sa incerc si sa te dezamagesc. Acum totul e bine, dar ma intreb ce se va intampla cand sclipirea iubirii ce mi-o porti va incepe sa se stinga. Ce vei face cand ma vei vedea exact asa cum sunt? Nici frumoasa, nici desteapta, cu nimic special care sa ma deosebeasca de restul multimii.
Vreau sa ploua, si eu sa stau in ploaie, si picaturile ce imi ating fata sa se imbine cu lacrimile si sa imi spele tristetea. Doar TU ma faci sa plang, desi esti singurul care NU vrea acest lucru. E ciudat cum facem doar ce nu vrem,nu-i asa? Ramanem doar noi doi, dincolo de orice si de oricine, dincolo de probleme si dincolo de rezolvari. Am ajuns sa te iubesc intr-un timp atat de scurt, desi dragostea era ultimul lucru la care ma gandeam. Lucru si mai straniu, te-am facut pe TINE sa te indragostesti si,in scurt timp, sa ma iubesti cum nu ai iubit niciodata. Ce vei face cand te vei trezi? Imi e atat de frica sa nu te pierd incat fac tot ce pot pentru a te convinge ca te iubesc si ca iti merit iubirea. Si totusi, sunt lucruri pe care nu sunt in stare sa ti le spun.
Cand voi muri, imi voi pune status "Am murit"; nu ma mai intrebati mereu daca am murit doar pentru ca nu am intrat pe mess. Cand voi muri, vei stii ca esti singurul motiv pentru care am ramas in viata atata timp si vei stii cat de rau imi pare ca te parasesc intr-un mod atat de las. Te iubesc, desi tu crezi ca tot tu vei avea de suferit de pe urma acestei relatii. Maine chiar o sa am curajul necesar de a fi total sincera; probabil tot eu voi suferi dar deja nu mai conteaza.Pe TINE, te iubesc. Voi restul, scutiti-ma de ipocrizia asta infecta si de falsa compasiune; nu mai incercati sa fiti empatici, nu poti sa mimezi sentimentul fara sa il cunosti.

5 comentarii:

Anonim spunea...

dc ma faci sa cred k atunci knd zice "restu" te referi la mn?remember our sware don`t u?sange alea alea...cross sis, don`t forget;) i still love u...si nu iti mai face atatea probleme...live the moment, this are the happiest years of our lives...knd o sa ne intalnim la o cafea every morning la 40ani, sa avem ce povesti;):*:*:*pooooooP:* dana

Anonim spunea...

eu am intrabat'o dak a murit. damrecunosc,ma fac vinovata k imi pasa si k ma ingrijorez. ce nenorocita sunt.nu e asa fuf? dak tu crezi k exista oameni kre ,pooate,nu te inteleg,dar ar vrea sa te inteleaga,si k sunt vinovati de ipocrizie,k se prefac k le pasa,atunci,imi pare rau,nu stiu kt am invatat ambele din anii astia petrecuti impreuna.
ma fac vinovata de grija. da,mai suntem si noi,astia,"restul".krora le mai pasa. intr'o zi o sa intelegi ce inseamna asta,.
tvb. get it? TBV

Anonim spunea...

Si mai ziceai de mine si declaratiile de dragoste :P

Ruby Page spunea...

ciudat cum doar un om a sesizat ca e o declaratie :))

Anonim spunea...

nice...mai ales faza cu "Vreau sa ploua, si eu sa stau in ploaie, si picaturile ce imi ating fata sa se imbine cu lacrimile si sa imi spele tristetea. "---vorba cuiva:"imi place knd ploua,nu se vede k plang">:d<