marți, 3 iulie 2007

RATB

Traiesc o viata aiurea si aglomerata. Dar numai cand e aglomerata merita traita; atunci nu mai ai timp sa gandesti, sa meditezi, sa-ti dai seama ca nu meriti(a) sa traiesti.E ca atunci cand mergi cu autobuzu' infect. Abia poti sa te misti, dar paca tot e mai bine. 
Stai in inghesuiala si in duhoarea aia si te holbezi la punctul pe care l-ai fixat de juma de ora. Lumea priveste prin tine; nimanui nu ii pasa da' macar calatorii astia nu
 se mai prefac ca pentru ei contezi. Tie insa nu iti place viata mea asa. Tu vrei sa fiu eu factorul tau aglomerant; sa-ti respir in fiecare clipa aerul exact inainte sa-l inspiri. Sa trag din tigara ta, sa fii oricand si oricat in mine, sa nu mai fiu legata de nimeni in afara de tine. Deja nu mai e suficient ca te iubesc...
In Ciucas m-am distrat. Desi am fost dezamagita ca nu mai cunosteam pe mai nimeni de la club. Dar tot am reusit sa mobilizam "trupele". Ne-am distrat, ne-am dat sufletu' pe trasee simple, ne-am certat, am facut multa caterinca(proasta si buna). Nu mai am de ce sa-mi cer scuze; esti constienta de faptu ca eu imi cer scuze si tu zici ca poate am si io dreptate? La un moment dat erai amuzanta, dar deja incep sa ma plictisesc de aceleasi certuri si de aceeasi vinovata. Pe noi ne-a imprietenit o tigara... Cam asa a fost si prietenia noastra; o tigara ce s- a tot fumat si acum a ajuns aproape de filtru si deja arde.
As vrea sa fiu un nor... norii nu sunt niciodata singuri si nici nu traiesc mult. Norii nu 
au frati enervanti si nici prieteni aiurea. Norii nu trebuie sa stea cu un singur om doar de frica sa nu il piarda. wtf?! la nori nu conteaza futaiu'!
De ce dracu sunt asa o epava?! Terminata din toate punctele de vedere. Din casa daca ies mi se scot ochii.In casa daca stau, mor de nervi. Ce am facut pentru as un frate?! Nici macar un post amarat nu's in stare sa scriu. bag picioarele...

Un comentariu:

Anonim spunea...

iti zic doar sa reflectezi mai bn aspura celor spuse...u o sa zici k nu ai ce...dar zic sa te gandesti mai bine si sa vezi care e sursa...tuturor...problemelor ... zici k nu ai prieteni adevarati...eu totusi zic sa nu te mai hazardezi sa spui lucruri aiurea in tramvai....toti sntem aiurea si toti avem probleme...;)