vineri, 13 iulie 2007

The traffic jam and the gypsys

Dar pana la sosirea magnificului tramvai  mai am destul de indurat. Super-(h)eroina noastra a infrant azi incercarile disperate ale lu nenea primaru' de a-i distruge viata sociala si asa ca vai de ea. Desi am facut un drum de 10 min in 30,
 am triumfat caci eram asteptata de oameni rabdatori. Haha! Nu ma mai asteapta el
 facand spume. Incep sa vad si io avantajele vacantelor...

(nota pentru mine: sa umblu la formatu' textului ca deja ma fute la creieri aranjarea 
in pagina)

In alta ordine de idei, da. Azi mi-am incheiat postul (auto-)impus ce a presupus iesitu din casa doar pentru strictul necesar(cumparat paine,ridicat analize medicale fara dus la doctor, dat pe la SC). Azi,dupa cum ziceam, am iesit cu ce a mai ramas din grupul fostei mele generale adica io si inca doi. Oooo da; baietii barfesc. Ca dracu chiar. Am fost profund uimita de exercitiu de aptitudini de azi. Fraza-concluzie: "baietii aduna informatii, le proceseaza nuantat si le impartasesc cu alti baieti". Va iubesc baieti; sunteti mici,tonti si...adorabili intr-un fel foarte ciudat.
Maine cica iar ies:)) Am aflat acu 2 minute. Presimt un "accident spectaculos" a la Stirile de la ora 5. Nu ma simt sociabila. Motoare here i come...:-s

(nota pentru mine: da timpu inapoi si cere-i lu' tati de ziua ta de 13 anisori un kalashnikov cu care astazi,acum,dupa ani intregi de indoieli, vei impusca toata satra care reprezinta nunta asta infecta. nota 2: incepi cu lautarii)

Revenind, as vrea ca pana maine sa fac ciuma sau aviara sau ceva de genu' ca nu prea am chef de zone... foarte populare si cu multa lume cunoscuta.
"Vai!!!Esti singura?Unde ti-e prietenu?!"
"Heiiii!!!!Ce mai zici?Ce mai zice Xulescu*?"
"Ce mai faci oamo? N-ai mai iesit saptamana asta deloc...Am dat doar de Xulescu...[privire toanta,lunga,vinovata si insistenta inspre sireturi(atat ale mele cat si ale ei/lui)] "
"Bah!Nu te-am mai vazut de un secol. Ai lasat baiatu singur... Ai fugit din tara?[privire naiva si sincera + tentativa de imbratisare innabusita in fasa de privirea mea de "regret ca la 13 ani nu i-am cerut lu tata un kalashnikov de ziua mea"]"
"Salut.Ai o tigara?[privire de killer punkist anihilata de raspunsu meu 'Am paie si nu-ti dau' insotit de privirea mea gingasa de femela pit-bull de ai carei pui te-ai apropiat]"
"Ce faci draga?Ai mai vorbit cu cineva din clasa?[mutra sictirita, apartinand unei persoane ce e constienta ca ne leaga doar apartenenta la 
'11A', ce nu asteapta alt raspuns decat 'Dracu stie']"
"Mmmbuna[ras infundat] Xulescu nu-i p'aici?[privire de "io stiu ceva ce tu nu stii!io stiu cevaa ce tuuu nu stii!!!sac-sac"]"**
Viata e super,baga-mi-as ...picioarele in ea... o noua misiune a inceput de 8 minute(ora 00.08) pentru super-(h)eroina noastra Super-Dumb-Girl

(nota pentru mine: sa gasesc un super-motto super-eroic)

note de subsol(astea nu mai sunt pentru mine)

*Xulescu e numele  dat de securitate pentru EL, deoarece prea multa lume il cunoaste
**nu sunt atat de populara incat sa ma asalteze chiar zeci de oameni pe motoare si te tnb. Incerc pe cat posibil sa evit contactu vizual,pentru ca dup'aia se simt increzatori sa vorbeasca. Astea sunt scenarii negativiste din capsoru' meu populat de (prea) multi pitici.
Scenariul este un pamflet si va fi tratat ca atare

(nota pentru mine: tre sa beau ceva.
nota 2: tre sa gasesc cu cine si cu ce bani)




Un comentariu:

Anonim spunea...

deci...lasa k ai gasit si bani:))(sa o f*t p baba aiaX() si companie, si ai fost si sociabila...
si nu, nu m-am combinat cu el...
padure nebunaaaaaaaaaaa
luv ya:X