duminică, 19 august 2007

Senilitate....

Nu credeam niciodata ca o sa mai ajung in situatia asta tocmai pentru ca nu mai aveam nici un motiv. Dar sunt si eu tot un biet omulet, asa ca daca nu sunt motive, le cautam pana le gasim. Oamenii lasi sunt cei care refuza sa constientizeze. Un om curajos este un om care indrazneste sa spuna "sunt un las" in fata intregii lumi cunoscute lui. Pentru a-si demonstra adevaratul curaj, acel om va explica de ce s considera las. Un om curajos este un om care la intrebarea "da sau nu?" raspunde tot cu o intrebare:"de ce?". Curajul inseamna determinarea de a da viata unei idei, de a o personifica. Ideile vor ramane mereu suspendate undeva intr-o dimensiune pe langa care trecem cand mergem la buda sau la scoala sau pe motoare sau pe care aproape o atingem atunci cand dam cu sutul in cainele ce vrea sa se gudure. Nimeni nu e genial; ideile au fost mereu aceleasi... aceleasi idealuri si conceptii asupra unui subiect stiintific, sau a vietii sau a prespectivelor viitoare.
In fata timpului nu prea poti sa stai decat gol. Timpul trece peste tine, te calca in picioare, te infiereaza la nastere cu stigmatul degradarii. Tu crezi ca il vei invinge in final, dar chiar nu iti dai seama? Toata impresia ta ca poti sa faci ceva e doar o ironie profunda a lui Cronos. Chiar nu vezi ca din clipa in care te-ai nascut clepsidra a fost intoarsa? Viata ta nu inainteaza; ti se scurge timpul ramas. Nu te gandi ca ai o soarta inainte definita. Urzitoarele te lasa sa mori din propriile tale prostii, sa-ti grabesti sfarsitul.
(Niciodata nu ma vei asculta. Tu ai impresia ca iti bati joc de viata ta. Deci eu chiar nu contez, nu? Eu sunt totul pentru tine, dar tu nu insemni nimic. Corect? Vezi tu, e simplu acum. Ma ridic de la masa si plec. Asta vrei? Nici nu-mi vine sa pun "?" la intrebarea asta, ce ar mai conta ce vrei tu daca nici ce vreau eu nu conteaza? Si totusi, nu pot sa vorbesc cu tine. Nu inca. Nu poti sa ma vezi asa. Acum chiar am cazut (:D) Te iubesc si stiu ca nu dai doi bani pe blogu meu din simplul fapt ca nu te intereseaza ce as putea scrie. Nu vrei nici macar sa-ti dau ceva ce ma reprezinta. Eu stiu sa ma exprim doar pe panza sau hartie si tu faci misto de mine. Tot te iubesc.)
__________
Tot ce mai indraznesc sa spun pana cand ies din faza asta, NU poate fi folosit impotriva mea.

Niciun comentariu: