vineri, 7 septembrie 2007

Protestez




Intrare de protest. As vrea ca si-n in viata reala sa pot sa fug in nushtu...pnm...in buda si sa ma costumez acolo,
sa-mi pun hainele de super heroina. Sa strig "SDG s-a intors; raufacatori pazea!!" SA-mi activez super-puterile de super heroina si sa-i salvez pe prietenii mei de crudul exil al situatiei parintilor sau ce dracu ii rapeste. Poate ca daca as fi cine stie ce mare scula de bascula nu m-ar mai lasa toti balta,nu? Da, io sunt centru' Universului, buricu' pamantului. Ei de fapt nu isi lasa toata viata 
in urma,e totul doar parte din marele plan malefic de a ma parasi. Initial trebuiau sa plece pe rand,da s-au plictitsit si au plecat mai multi de-odata. Unii revin mai curand ca sa puna sare pe rana. In alta ordine de idei, Alexe sa-mi aduci ceva marfa de prin englitera aia, din Birmingham park. Tu Monica sa-mi aduci ciocolata si tu, Fiule, sa-mi aduci de baut din satu ala cik tara in care o sa stai. Si tu draga, tie n-am ce sa-ti cer. Poate doar sa nu incerci o intoarcere triumfala in viata mea. A!A! Si sa nu-l uitam pe cel care mi-a adus noul pitic de pe neuron. Izbitelu, io zic sa fugi. Nu, nu pentru a-mi aduce ceva de baut. Fugi pur si simplu de  mine ca probabil e cel mai bine.

nota de subsol:
_____________
Cat de greu o fi sa-ti faci un costum de super-erou?
Oare ca super-erou ai voie sa fii suparat?

Un comentariu:

Soul Anesthezia spunea...

si pentru ce sa mai protestezi fuf? vorba ta,nu e un capat de tzara,ce fac ei..hmm..crezi k,avand in vedere faptul k cei din jurul nostru fug,sa fie VINA NOASTRA? :)) eu incep sa am dubii..prea multi deodata...dar oricum ar fi,UNELE LEGATURI NU SE RUP NICIODATA!

(si btw,intrari triumfale inapoi nu or sa existe decat daca o sa le lasi sa existe! si lasa bietul baiat sa iti aduca cva de baut,nu il mai pune pe fuga! o bere pt fuf,te rog! )


tvb