marți, 7 august 2007

Cuvantu' pe care nu l-ai mai auzit era....

Costica n-a avut cine stie ce viata pana acum o zi, doua. Fusese mult timp "Costel", acum devenise "Costica"... Intr-un timp relativ avea sa devina "Badea Costache". Dar... inevitabilul s-a intamplat. Au venit ploile pentru care s-au facut rugaciuni si dansuri si melodii si mix-uri. Nu degeaba au dansat popii pe baraju' Dambovitei.Victoria este acum a lor. Muahaha!!! Da' bietu Costica? Ehh... a avut si el un rol.
Pe Costica l-a luat valu'. Bine,valu' de fapt il vroia pe calu' lu' Costica, da' Costica a zis "Over my dead body!!!" cum vazuse el ca zice aia la teve de pe posturile alea care vine doar prin cablu. Valu', facand abstractie de Digi teve care a adus cablu' la sate, zise "Io vreau doar calu'. Da-te la o parte si nimeni nu va fi ranit" Dar Costica isi iubea calul. Si in timp ce se lua la tranta cu nenea Valu', prin fata ochilor ii treceau toate amintirile lui cu Floricel. Toate bicele pe care i le-a ars pe coapse doar pentru ca vroia mai repede, toate copitele pe care si le-a luat in burta pentru acele bice la scurt timp. Si-a adus aminte si cum era sa ramana fara mana cand japita de animal a dat sa-l muste in timp ce ii strangea hamurile pana cand gemea cu ochii iesindu-i din orbite. Si valul l-a biruit pe Costica. Si calul a zis "Ia-ma doar daca imi garantezi ca dupa moarte n-o sa stau tot cu idiotu' asta pe cap. Auzi si tu ce nume mi-a dat: Floricel!!!! Ce pula mea?! Sa tot dai cai la tarani" Si valul i-a zis "Bah, te-a prostit foamea? Cum sa ajungi iar cu asta stapan?Anyway. Hai ca te-am lasat. Mai vorbim pe mess." Si Fulger, caci asa il chema de fapt pe Floricel, zise "Ne mai auzim. Bagam un Diablo II, ceva. Hai salut"
Dar moartea lui Costica n-a fost in zadar. Pe langa faptul ca l-a salvat pe Fulger, moartea lui a avut un scop si mai nobil.A ajuns domn primar de la Cucuietii din Deal la teve, in fata natiunii dom'le. Victorie!
In alta ordine de idei, ploua. Si eu sunt inca in oras. Si n-am mai iesit de doua zile din simplu motiv ca io trebuia sa plec de doua zile. O senzatie stranie de gol si presimtirea unei apropiate caderi. SDG nu isi mai gaseste costumul de super-(h)eroina si am ramas doar eu. azi am dormit pana la 1 jumate. 12 ore de somn. Cosmaruri, alea alea. M-am trezit la frati-miu. Incep sa il urasc. Vine din nou momentul in care eu voi fugi de lume si el ma va uri(nu ma refer la frati-miu, de el chiar mi se rupe daca ma uraste). Acum un an am facut acelasi lucru; am fugit de 
oras si de toata lumea si mi-am pus ordine in cap. Diferenta consta in faptul ca atunci vroiam sa las totul in urma; de data asta insa chiar am la ce sa ma intorc. Sper. Ne vom revedea, si poate eu chiar voi reusi sa plec. Partea proasta e ca acum chiar ma uit la stiri,ceea ce ma deprima. Tre' sa-mi inceapa comedia preferata; Stirile de la ora 5. ora mea de ciluiala e pe cale sa inceapa

nota: "agramaticalitatile" "e" intentionate. ce plm?


p.s: era acupunctura, da deja ti-am zis ieri:P

Niciun comentariu: