duminică, 2 noiembrie 2008

Feedback

Mda, o chestie cam dubioasa... E bun blogu' asta chiar si cand scrii in el o data la 4 luni; tot ai un feedback realist.

Io mereu am fost o scarba asa, una mica doar am doar 18 aaaani. Am niste iesiri nu foarte placute cand sunt nervoasa(adica sunt colerica. sau era sangvinica?); nu ma controlez foarte usor si am niste triggers in creier carora pur si simplu n-am ce sa le fac. Pe langa asta, sunt egocentrica si nepermis de egoista. Aroganta superioritatii pe care o simt imi da si o nota distincta de ipocrizie, in ochii altora cel putin. Socializez in limitele discretiei, imi numar prietenii pe degetele de la o mana. Stiu ce vreau in viata, nu e nimic complicat si intortocheat. Nu imi caut jumatatea, dar nici nu pot sa spun ca singuratatea e chiar nuanta mea preferata. Analizand obiectiv circumstantele, de ce as vrea o relatie cu un tip cand nu suntem compatibili in sensu' asta desi ne intelegem super ca amici? 

In fine, bat campii si ma indepartez de la ce vroiam sa punctez de fapt. Ma mai uit in urma pe terte insemnari si ma apuca durerea de cap. Un om(cred ca se poate spune si asa)  m-a dat peste cap complet. Adica, serios, afirmam cu toata sinceritatea de care eram capabila ca nu sunt in stare de nimic, ca sunt proasta, ca eu nu pot sa ma descurc, ca sunt urata s.a.m.d. Mi se parea ceva atat de firesc sa nu fiu demna decat de planul doi, sa consider tot ce am ca pe un imens favor tinand cont de inferioritatea mea evidenta... Puii mei, pot sa spun sincer ca nu ma recunosc. In acelasi timp, nu  o sa neg nici o clipa perioada aceea cu tot ce a insemnat; are implicatii prea profunde in procesul de maturizare. Probabil din relatia asta defectuoasa, de subordonare as putea zice, imi vin tendintele excesive de dominare si egoismul deloc pragmatic de care dau dovada in prezent. S-ar putea ca lipsa unei relatii in cazul meu sa vina si dintr-o anume reticenta fata de genu' asta de apropiere. Dar sa nu uitam de egoismul de care dau dovada si pe care il inscriu cu nevinovatie la "mecanisme de auto-aparare"

Cred ca ce vroiam de fapt sa spun e ca...uneori sunt prea buna chiar si pentru mine insami, asa ca nu te complica sa ma intelegi, ia-ma ca atare:))=)). Duamne,dusa sunt... Si, ca ultima chestie, sa nu uiti ca esti alcatuit din tot ce ai fost si vei, fie ca te identifici sau nu cu tine in acel moment. Bat campii? 

Un comentariu:

Anonim spunea...

Feedback is fifty!